GGzE doet er alles aan om de zorg af te stemmen op jouw wensen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent of dat je een vraag hebt over de hulpverlening.

Bespreek dit in eerste instantie met de betrokken medewerker of met een teamleider of manager. Lukt het niet om er samen uit te komen, dan kun je je onvrede of je vraag bespreken met een vertrouwenspersoon. Je kunt ook een klacht indienen. We behandelen jouw klachten zorgvuldig. Ook verbeterpunten of complimenten horen we graag. Jouw reactie helpt ons om de zorg en ondersteuning te verbeteren.

Complimenten en tips

Op basis van jouw mening, compliment of tip kunnen we de kwaliteit van onze zorg verbeteren. Wij willen graag van je leren. Die kun je het beste rechtstreeks doorgeven aan de betrokken medewerker of de afdeling. Weet je niet hoe je die moet bereiken, dan mag je dit ook doorgeven aan info@ggze.nl

Vertrouwenspersonen

Wil je in vertrouwen met iemand praten of wil je informatie, advies of ondersteuning bij een klacht? Binnen GGzE zijn diverse vertrouwenspersonen werkzaam.

Bij een vertrouwenspersoon kun je in alle rust en veiligheid je verhaal doen. Bij GGzE zijn vertrouwenspersonen voor cliënten en naasten. Zij kunnen je ook informeren over de mogelijkheden voor eventuele vervolgstappen.

Ben je cliënt en wil je meer weten over grensoverschrijdend gedrag? Download hier de folder ‘Grensoverschrijdend gedrag: praat er over’ 

Klachten

Heb je een klacht? Ga in gesprek met betrokkene, een teamleider of manager eventueel samen met een vertrouwenspersoon. Kom je er samen niet uit? Dan kun je een klacht indienen.