23 juni 2026

GGzE kijkt terug op 2025: een jaar waarin hard is gewerkt aan goede en toekomstbestendige geestelijke gezondheidszorg.

Samen met cliënten, naasten, professionals en partners in de regio hebben we verder gebouwd aan ons vakmanschap, de samenwerking binnen en buiten onze organisatie en vernieuwingen die bijdragen aan passende zorg, nu en in de toekomst.

We sluiten 2025 af met een positief resultaat. Niet alleen financieel, maar ook in wat we samen hebben bereikt en geleerd. In onze terugblik delen we verhalen, voorbeelden en resultaten uit de praktijk.

Naast de jaarverantwoording publiceren we ook het jaarverslag van Duurzaam Beter. Hierin laten we zien welke stappen GGzE in 2025 heeft gezet om zorg en duurzaamheid hand in hand te laten gaan. Met concrete resultaten op het gebied van gebouwen, energie, mobiliteit en een gezonde leefomgeving bouwen we samen aan een toekomstbestendige GGzE én een duurzame samenleving.