MijnGGzE is het persoonlijke portaal voor iedereen die in behandeling is bij GGzE. Je vindt er bijvoorbeeld de geplande afspraken met je behandelaar en de brieven van GGzE aan jouw huisarts. De omgeving is beveiligd, alleen jij hebt toegang. Je kunt de informatie bekijken waar en wanneer je maar wilt.

Wat kun je met MijnGGzE

In MijnGGzE kun je snel en eenvoudig jouw persoonlijke dossier bekijken:

  • Jouw persoonlijke gegevens die bekend zijn bij GGzE
  • De geplande afspraken en afspraken uit het verleden met je behandelaar
  • De zorgovereenkomst die je hebt afgesproken met GGzE
  • De correspondentie van GGzE met jouw huisarts

Daarnaast heb je in MijnGGzE inzicht in de vragenlijsten. Hier zie je openstaande en afgeronde vragenlijsten en kan je de openstaande vragenlijsten verder invullen.

Ook kun je vanuit MijnGGzE met één muisklik naar online behandelingen die jouw behandelaar voor jou heeft klaargezet.

Hoe vraag je MijnGGzE aan?

Je vraagt MijnGGzE aan bij je behandelaar of via mijn.ggze.nl.

Daarna ontvang je een brief van het Team Ontvangst met een activatiecode. Die code heb je nodig om je account te activeren.

Hoe activeer je jouw account op MijnGGzE?

Het activeren van je account hoef je maar één keer te doen. Als je account is geactiveerd, kun je daarna eenvoudig inloggen. 

Zo activeer je jouw account. 

  1. Ga naar mijn.ggze.nl 
  2. Kies de optie 'Account activeren'.
    Gebruik de code om je account te activeren. Je vindt deze code in de brief die je hebt ontvangen van het Team Ontvangst.
  3. Volg de aanwijzingen op het scherm, het systeem leidt je in 3 stappen door het activatieproces. 

Heb je de 3 stappen doorlopen? Dan is je account geactiveerd. Voortaan hoef je alleen maar in te loggen als je jouw gegevens wilt bekijken.

MijnGGzE - account activeren

Hoe kun je inloggen?

  1. Ga naar mijn.ggze.nl
  2. Vul je e-mailadres en je wachtwoord in
  3. Vul de beveiligingscode in
    Je ontvangt deze via sms op je mobiele telefoon.
  4. Klik op ‘Inloggen’.

Ben je ingelogd? Dan kom je op jouw persoonlijke en beveiligde startpagina.
 

MijnGGzE - Inloggen

Wat vind je op MijnGGzE

Startpagina MijnGGzE
De startpagina is de pagina waar je binnenkomt nadat je hebt ingelogd. 
Hier vind je de naam en foto van je hoofdbehandelaar. Meteen daarnaast zie je een overzicht van de geplande afspraken. 

MijnGGzE - Startpagina

Mijn dossier 
In het onderdeel Mijn Dossier zie je aan de linkerkant vijf tabbladen. Als je erop klikt, kom je op de betreffende pagina:

  • Mijn gegevens: hier staan jouw persoonlijke gegevens die bij GGzE bekend zijn.
  • Afspraken: hier vind je een overzicht van de geplande afspraken.
  • Correspondentie: hier staat de briefwisseling van GGzE met jouw huisarts. Je kunt elk document bekijken. 
  • Signaleringsplan: hier vind je jouw signaleringsplan
  • Zorgovereenkomst: hier vind je jouw zorgovereenkomst met GGzE.
  • Behandelaren: hier staat een overzicht met de contactgegevens van je behandelaar.
MijnGGzE - Mijn dossier

Informatie
Het onderdeel Informatie bevat algemene informatie over GGzE. Ook vind je hier veelgestelde vragen over MijnGGzE.

Nieuws
In het onderdeel nieuws vind je voor jou interessante berichten vanuit GGzE. Zodra er een nieuwsbericht binnen MijnGGzE wordt geplaatst krijg je hier een melding van.

Vragenlijsten
Tijdens je behandeling bij GGzE krijg je regelmatig een vragenlijst. Dit is een ROM-vragenlijst waarmee effecten van behandelingen gemeten worden. Binnen dit onderdeel heb je inzicht in je openstaande en afgeronde vragenlijsten en heb je ook de mogelijkheid om de openstaande vragenlijsten in te vullen.

Online therapie
In het onderdeel Online therapie zet de behandelaar online behandelmodules voor je klaar. Hier kun je zelf werken aan je behandeling, waar en wanneer het jou uitkomt.
 

Mijn GGzE - Online therapie

Veelgestelde vragen

Hoe stel ik een ander e-mailadres in voor MijnGGzE?
Geef je nieuwe e-mailadres door middel van het contactformulier aan ons door. Een wijziging wordt op werkdagen binnen 24 uur doorgevoerd.

Telefoonnummer kwijt of telefoonnummer wijzigen?
Log in op MijnGGzE met je oude telefoonnummer en klik rechtsboven op het grijze poppetje. Ga vervolgens naar instellingen om je telefoonnummer te wijzigen. Heb je geen beschikking meer over je (oude) telefoonnummer? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wachtwoord vergeten of aanpassen?
Log in op MijnGGzE en klik rechtsboven op het grijze poppetje. Ga vervolgens naar instellingen om je telefoonnummer te wijzigen. Ben je je wachtwoord vergeten? Je kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen via de link op de startpagina van MijnGGzE.

Contact

Heb je vragen over het MijnGGzE portaal? Neem contact met ons op.

telefoon icon